Банківський переїзд у Києві

Досвідчені вантажники перевезуть Вашу фінансову установу на нове місце. Великий досвід у транспортуванні сейфів, банкоматів та іншої техніки.

Замовити
Банківський переїзд із вантажниками в Києві

Банківський переїзд — процес трудомісткий та відповідальний. Він вимагає ретельного планування та якісної організації, щоб мінімізувати час простою установи та фінансові втрати. Хоча переїзд неминуче тягне за собою додаткові витрати, але за грамотної організації дозволяє банку вийти новий рівень розвитку та підвищити якість обслуговування клієнтів. Головне — все продумати та розрахувати заздалегідь.

Під час переїзду банку Києвом доводиться переміщати не тільки меблі та оргтехніку, а й цінне обладнання, наприклад, банкомати або сейфи, яке неможливо розібрати для транспортування. З цієї причини краще довірити переїзд професіоналам із досвідченої мувінгової компанії. Вони подбають про упаковку, навантаження-розвантаження, страхування вантажу та дотримання термінів.

Як підготуватися перед тим, як замовити банківський переїзд?

Перед тим, як замовити переїзд банку, важливо заздалегідь підготуватися, щоб процес пройшов без ексцесів:

  1. Проведіть інвентаризацію майна. Складіть докладні списки обладнання, меблів та оргтехніки із зазначенням усіх особливостей. Також важливо закріпити відповідальних співробітників за кожною категорією інвентарю та підготували підсумковий фотозвіт.
  2. Упорядкуйте документацію. Папери потрібно розділити за ступенем важливості, цінні - запакувати в сейфи та металеві шафи. Інші документи розмістіть в архівні коробки з відповідним маркуванням. Частина паперів має сенс оцифрувати. Також за цим процесом необхідний контроль із боку відповідальної особи.
  3. Сповістіть клієнтів. Заздалегідь повідомте клієнтам банку про переїзд. Інформацію потрібно розмістити на сайті та в соцмережах, розсилкою електронною поштою та СМС. Вкажіть точну дату та повідомте про можливі перебої у роботі закладу.
  4. Знайдіть перевізника. Обговоріть з підрядником оптимальний маршрут та графік. Також обов'язково укласти договори на страхування вантажу та охорону. Крім того, важливо передбачити резервний транспорт у разі непередбачених ситуацій.
  5. Складіть поетапний сценарій переїзду. Продумайте, в якому порядку і хто відключатиме техніку, здійснювати навантаження, розвантаження, розміщення обладнання. Призначте контролерів на кожній ділянці та передбачте резерв за часом.

Що важливо враховувати при переїзді банку?

  • Важливо мінімізувати час переїзду. Щоб вимушений простий не торкнувся клієнтів фінансової установи, оптимально запланувати переїзд на вихідні (адже банки працюють лише по буднях). Ретельно продумайте всі етапи робіт із зазначенням термінів та відповідальних та постарайтеся задіяти максимум ресурсів для прискорення процесу. Особливо ретельно потрібно спланувати відключення та запуск обладнання, щоб уникнути непередбачених ситуацій.
  • Потрібно з особливою акуратністю поставитися до банківської техніки. При переїзді банку з вантажниками подбайте про те, щоб залучити фахівців з демонтажу обладнання. Також важливо використовувати спецтранспорт із гідроліфтами, надійно упакувати та зафіксувати крихкі елементи обладнання, щоб уникнути поломок.
  • Забезпечте безпеку вантажу. Для цього краще укласти договори на супровід вантажу з кількома охоронними підприємствами, виставити посади охорони на час вантажно-розвантажувальних робіт. Під час перевезення вантажів використовуйте закритий транспорт або опечатайте кузов. Також не зайвим буде забезпечити страхування всього майна банку на період переїзду.
  • Враховуйте габарити банківського обладнання. Під час транспортування великогабаритного сейфа або банкомату може виникнути необхідність демонтажу дверних отворів або віконних рам. Для цього важливо завчасно залучити фахівців, які оцінять різні варіанти демонтажу та виберуть оптимальний, а також отримати дозволи від власників приміщення.

Що включає послугу з переїзду банку з вантажниками?

При наданні послуги з переїзду банку «під ключ» ми зазвичай проводимо наступний комплекс робіт:

  1. Попередній аудит. Він потрібний, щоб визначити обсяг робіт та необхідні ресурси. Наші фахівці виїжджають на об'єкт, проводять інвентаризацію майна, яке належить перевезти, оцінюють його стан та особливості. Це дозволяє точно розрахувати трудовитрати та підібрати оптимальну кількість вантажників та вантажних автомобілів.
  2. Розбір та упаковка меблів. Завдяки досвіду наших фахівців, шафи, столи, стелажі та інші офісні меблі, легко розбираються і збираються без пошкоджень. Предмети інтер'єру надійно упаковуються із застосуванням повітряно-бульбашкової плівки та гофрокартону.
  3. Транспортування документації. Ми відповідально підходимо до упаковки та перевезення цінних паперів та документів. Система маркування, що застосовується нами, дозволяє не допускати небажаних втрат майна в процесі перевезення.
  4. Перевезення сейфів та банкоматів. Наша компанія має у своєму розпорядженні все необхідне обладнання та техніку для безпечного транспортування великогабаритних та важких предметів — сейфів, банкоматів, систем зберігання. Ми суворо дотримуємося всіх нормативів щодо ваги та габаритів вантажів.
  5. Перевезення особистих речей працівників. Ми допомагаємо в упаковці особистих речей персоналу — книг, одягу, посуду, побутової техніки та інших предметів побуту. Кожна коробка з речами співробітників маркується та заноситься в опис, щоб не допустити втрат під час перевезення. З крихкими та цінними предметами працюємо особливо акуратно та уважно.
  6. Упаковка оргтехніки. Принтери, сканери, монітори та станції IP-телефонії упаковуються нашими співробітниками максимально надійно. Для цього ми використовуємо пухирчасту плівку, гофрокартон, зручні коробки та заповнювачі. Таке пакування надійно захищає обладнання від будь-яких механічних пошкоджень, можливих при транспортуванні.

Вартість банківського переїзду в Києві

Щоб дізнатися точну ціну банківського переїзду Києвом краще звернутися до диспетчера нашої транспортної компанії. Оцінювач зможе приїхати безпосередньо на об'єкт і точно порахувати обсяг робіт та кількість вантажників та транспортних засобів, яку потрібно буде залучити.

На підсумкову вартість переїзду банку зазвичай впливають такі фактори:

  • Обсяг виконуваних робіт. Сюди належить кількість майна, що перевозиться, приміщень усередині банку, робочих місць співробітників та особливостей будівлі (зручність під'їзних шляхів, можливість припаркувати вантажне авто тощо).
  • Потреба у спеціальному устаткуванні. Для перевезення сейфа або банкомату можуть знадобитися спеціальні візки, ремені, лебідки або авто з гідробортом.
  • Необхідність додаткових послуг. Сюди входить упаковка документації, особистих речей персоналу, демонтаж та подальше збирання меблів на новому місці, а також транспортування великогабаритних та великовагових вантажів.

На підставі всіх перерахованих факторів ми формуємо обґрунтовану попередню вартість та погоджуємо її із замовником. Ця ціна не змінюється протягом переїзду. У разі виникнення додаткових робіт, погоджуємо їх окремо.

Ціни на банківський переїзд по Києву

Мінібус 1,5 тонни
  • Мінімальне замовлення 450 грн (до 5 км)/год
  • Більше 2-х годин 150 грн/ 30 хв
  • + по Києву та
    за містом в обидві сторони з 6-го км
    15 грн/1 км
Характеристики
  • Довжина 3 м
  • Висота 1.80 м
  • Ширина 1.50 м
  • Об'єм 5 кубів
Розрахувати зараз
Максібус 2 тонни
  • Мінімальне замовлення 500 грн/2 год
  • Більше 2-х годин 150 грн/ 30 хв
  • По Києву та
    за містом в обидві сторони
    15 грн/1 км
Характеристики
  • Довжина 4 м
  • Висота 1.8 м
  • Ширина 1.7 м
  • Об'єм 10 кубів
Розрахувати зараз
Тритонний фургон 3 тонни
  • Мінімальне замовлення 1200 грн/2 год
  • Більше 2-х годин 350 грн/ 1 год
  • По Києву та
    за містом в обидві сторони
    15 грн/1 км
Характеристики
  • Довжина 4 м
  • Висота 1.8 - 2 м
  • Ширина 1.7 - 2 м
  • Об'єм від 10 до 18 кубів
Розрахувати зараз
П'ятитонна вантажівка 5 тонник
  • Мінімальне замовлення 2000 грн/3 год
  • Більше 3-х годин 600 грн/ 1 год
  • По Києву та
    за містом в обидві сторони
    25 грн/1 км
Характеристики
  • Довжина 6 м
  • Висота 2.40 м
  • Ширина 2.40 м
  • Об'єм від 25 до 36 кубів
Розрахувати зараз
Десятитонний автомобіль 10 тонник
  • Мінімальне замовлення 3000 грн/ 3 год
  • Більше 3-х годин 650 грн/ 31 год
  • По Києву та
    за містом в обидві сторони
    25 грн/1 км
Характеристики
  • Довжина 7,5 м
  • Висота 2.40 м
  • Ширина 2.40 м
  • Об'єм від 40 до 48 кубів
Розрахувати зараз
Фура 20 тонник
  • Мінімальне замовлення 5500 грн/ 4 год
  • Більше 4-х годин 550 грн/ 30 хв
  • По Києву та
    за містом в обидві сторони
    30 грн/1 км
Характеристики
  • Довжина 23 м
  • Висота 2.70 м
  • Ширина 2.50 м
  • Об'єм від 86 кубів
Розрахувати зараз
Послуги вантажників погодинно

Міцні та акуратні вантажники швидко та дбайливо доставлять ваш вантаж по Києву та області. Оперативність, доступна ціна, супер якість роботи.

  • Година роботи: 150 грн
  • Мінімальне замовлення: 600 грн
  • Поверховість: 5 грн/поверх
  • Вантажник на будматеріали: 170 грн/год
Замовити
Професійні вантажники
Замовити розрахунок

Ми працюємо без вихідних.
Прийом замовлень з 7:00 до 23:00

телефон компании (067) 558 88 38 (093) 518 88 38 (050) 458 88 38

emailgruzoperevozka.kiev@gmail.com

facebookНаша сторінка у Facebook

адресс м. Київ вул. Волхівська, 10