Офісний переїзд у м. Київ
Інка-Транс - надійний партнер для вашого бізнесу під час транспортних перевезень. Архіви, сервери, оргтехніка та меблі. Переїзд у новий офіс буде для Вас комфортним. Все зробимо за Вас!
Замовити
Перевезення офісу у Києві

- Вартість 300 грн/год
- Мін. замовлення 2 години
- Подача 150 грн
- Мінімальна вартість 350 грн
-
По Києву і
за Києвом в обидві сторони 15 грн/1 км
- Довжина 3 м
- Висота 1.80 м
- Ширина 1.50 м
- Об'єм 5 кубів

- Вартість 300 грн/год
- Мін. замовлення 2 години
- Подача 150 грн
- Мінімальна вартість 500 грн
-
По Києву і
за Києвом в обидві сторони 15 грн/1 км
- Довжина 4 м
- Висота 1.8 м
- Ширина 1.7 м
- Об'єм 10 кубів

- Вартість 350 грн/год
- Мін. замовлення 2 години
- Подача 200 грн
- Мінімальна вартість 950 грн
-
По Києву і
за Києвом в обидві сторони 15 грн/1 км
- Довжина 4 м
- Висота 1.8 - 2 м
- Ширина 1.7 - 2 м
- Об'єм від 10 до 18 кубів

- Вартість 450 грн/год
- Мін. замовлення 3 години
- Подача 350 грн
- Мінімальна вартість 1500 грн
-
По Києву і
за Києвом в обидві сторони 30 грн/1 км
- Довжина 6 м
- Висота 2.40 м
- Ширина 2.40 м
- Об'єм від 25 до 36 кубів

- Вартість 550 грн/год
- Мін. замовлення 3 години
- Подача 450 грн
- Мінімальна вартість 2500 грн
-
По Києву і
за Києвом в обидві сторони 35/1 км
- Довжина 7,5 м
- Висота 2.40 м
- Ширина 2.40 м
- Об'єм від 40 до 48 кубів

- Вартість 600 грн/год
- Мін. замовлення 4 години
- Подача 600 грн
- Мінімальна вартість 3200 грн
-
По Києву і
за Києвом в обидві сторони 23 грн/1 км
- Довжина 23 м
- Висота 2.70 м
- Ширина 2.50 м
- Об'єм від 86 кубів
Послуги вантажників погодинно
Кваліфіковані вантажники обережно доставлять будь-який Ваш вантаж. Оперативність, доступна ціна, відмінна якість роботи.
- Година роботи: 120 грн
- Мінімальне замовлення: 2 години=240 грн
- Поверховість: 5 грн /поверх
- Вантажник на будматеріали: 140 грн/год

Офісний переїзд: професійно і швидко
Наша компанія здійснить офісний переїзд у Києві організовано й відповідально. Перевезти офіс – складне завдання для керівника, але просте для досвідчених фахівців. Офісний переїзд з нами – правильний вибір для вашого бізнесу.
Переїзд у новий офіс 24/7 без вихідних
Ми надаємо послуги з офісного переїзду у Києві щодня без вихідних, цілодобово. Щоб гарантувати вам вдалий офісний переїзд, ми уважні до кожного клієнта, обговорюємо деталі переїзду, тип вантажу й транспорту, терміни й вартість послуг. Ви замовляєте, що саме й за якою адресою необхідно перевезти, а ми все робимо за вас.
«Час – це гроші» – правило успішного бізнесу. Ми допоможемо зберегти дорогоцінний час, виконавши ваш переїзд у новий офіс кваліфіковано та швидко. За роки роботи ми зарекомендували себе з найкращої сторони. У нас – великий автопарк і база постійних клієнтів, задоволених нашою роботою. Крім того, у нас – повний спектр послуг на різнопланові перевезення й доставки.
Компанії міста довіряють нам послуги офісного переїзду у Києві, оскільки впевнені, що отримають якісні послуги перевезення офісних меблів і комп'ютерної техніки. Наші вантажники працюють швидко, якісно й дбайливо. Ми відповідально вантажимо речі, офісну документацію, оргтехніку й меблі, закріплюємо й доставляємо цілими й неушкодженими.
Як безпечно перевезти офіс у нове приміщення?
У Києві працює велика кількість компаній та підприємств. Всі вони розвиваються й розширюються, відкривають філії. Сприятливі умови для розвитку бізнесу у столиці безпосередньо впливають на зростання кількості офісних переїздів у Києві.
Відповідно, інколи необхідно переїхати у новий офіс, де більше простору, комфортні умови. Крім того, компанії часто переїжджають у приміщення у кращому районі. Організовано переїхати у новий офіс допоможемо ми.
Офісний переїзд у Києві – це комплекс робіт з метою переміщення офісних меблів, паперів і всіх робочих місць на нове, зручне місце. У список для перевезення входять столи, комп'ютери, робочі шафи, побутова техніка, документи та канцелярське приладдя. Всі речі необхідно ретельно упакувати.
Етапи офісного переїзду у Києві
- Виїзд нашого фахівця для оцінки обсягу робіт з офісного переїзду.
- Прибуття вантажників і транспорту на адресу в обумовлений час, якщо є домовленість, то з пакувальним матеріалом.
- Розбирання меблів, упаковування документації, особистих речей.
- Пакування комп'ютерної та оргтехніки.
- Завантаження майна та необхідних предметів в наш автомобіль, закріплення меблів ременями.
- Перевезення вашого офісного майна у новий офіс.
- Вивантаження меблів і речей.
- Розпакування, збірка й розставлення оргтехніки, майна й меблів на вказані вами місця.
Як правильно організувати переїзд офісу?
На відміну від інших видів перевезень, наприклад, доставка нових меблів або побутової техніки з магазину, перевезення речей на дачу, офісний переїзд у Києві має свої особливості. Наші працівники їх добре знають, щоб організовано й швидко перевезти офіс на нове місце.
Основний виклик офісного переїзду у Києві для будь-якої компанії – це обмеженість у часі. Адже необхідно переїхати у новий офіс якомога швидше, щоб не втратити дорогоцінний час, можливості, довіру клієнтів і прибуток. Крім того, потрібно ретельно спланувати усі нюанси переїзду, максимально точне розташування робочих місць у новому приміщенні. Завдяки нашим практичним порадам в організації офісного переїзду у Києві, ми гарантуємо швидку адаптацію ваших співробітників до нового приміщення.
Професійний офісний переїзд: недорого
Вартість офісного переїзду у Києві залежить від того, що саме ви перевозите й відстані між новим і старим офісом. Крім того, на ціну впливає кількість вантажників, тип автомобілю. Потрібно також враховувати розбирання й складання меблів, підіймання на поверхи.
Щоб зменшити витрати на офісний переїзд, ви можете самостійно упакувати майно й техніку. Кожен офісний переїзд у Києві особливий, і ціна встановлюється індивідуально, згідно з тарифами. Тільки після схвалення нашої роботи, ви здійснюєте оплату.
Офісний переїзд у Києві з «Інка-Транс»
Замовляйте переїзд офісу «під ключ», і вам буде забезпечено високу якість послуг. Запорукою успіху є наступні фактори:
- Індивідуальний підхід до планування вашого переїзду у новий офіс.
- Штат висококваліфікованих фахівців: водії, пакувальники, вантажники.
- Великий автопарк спеціалізованого транспорту.
- Дбайливе транспортування офісного майна та оргтехніки.
- Чітке дотримання узгоджених термінів переїзду.
- Прості правила співпраці.
- Надання послуг офісного переїзду у Києві 24/7.
- Висока якість обслуговування.
«Інка-Транс» – одна з найнадійніших транспортних компаній. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб офісний переїзд у Києві виявився визначною подією у житті вашого колективу. Ми швидко й обережно перенесемо ваш офіс в інше місце. Переїжджайте з нами, і ви не помітите самого переїзду. Одного дня ви просто опинитеся у новому комфортабельному офісі.